قاب گوشی سامسونگ a6 2018
نوشته شده توسط : محسن

اگر نگران ایجاد شدن خط و خش روی موبایلتان هستید، یا اینکه گوشی شما زیاد از دستتان می‌افتد و نگران شکستن یا فرورفتگی در لبه‌های گوشی خود هستید، حتما تا به حال برای گوشی خود کاور یا قاب خریده‌اید، اما اگر هنوز نخریده‌اید، به شما می‌گوییم که چرا به قاب و کاور برای گوشی خود احتیاج دارید.

اگر یک گوشی هوشمند گران ‌قیمت جدید مثل سامسونگ دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید، یک قاب گوشی بی کیفیت انتخاب نکنید. گوشی‌های هوشمند جدید دستگاه‌های ارزشمندی هستند که از جنس شیشه، فلز و پلاستیک ساخته ‌شده‌اند و بسیار ظریف هستند.

 

قاب گوشی سامسونگ a6 2018

قاب گوشی a6 2018 یکی از محصولاتی است که محافظت 100 درصد از بدنه را تضمین کند. غر شدن و خط و خش روی بدنه آسیب‌های غیر قابل تعمیری هستند و یک قاب مناسب می‌تواند از ایجاد این آسیب‌ها جلوگیری ‌کند. علاوه بر این قیمت گوشی‌های سامسونگ انقدری بالا هست که نخواهیم هر چند ماه یکبار آن‌ها را تعویض کنیم. این موضوع خود به تنهایی دلیل محکمی برای خرید قاب گوشی همزمان با خرید گوشی موبایل است.

ویژگی های قاب گوشی سامسونگ a6 2018

کاور گوشی a6 2018 به گونه ای ساخته شده که قادر به محافظت کامل از تمامی لبه ها و قسمت پشتی گوشی و اطراف پنل دوربین  می باشد. البته لبه ی پایینی قاب جهت دسترسی آسان به پورت و اسپیکر می تواند باز می باشد. برای مثال قاب گوشی سامسونگ a6 2018  سیلیکونی مقاوم در برابر خط و خش بوده و از قابلیت شستسشو نیز سود می جوید و پس از کثیف شدن می توان آن را کاملا تمیز کرد.

این کاور دسترسی شما را به هیچ یک از پورت ها و دکمه ها و اسپیکر ها محدود نمی کند و محل اتصال به درگاه‌ها و پورت‌های موجود در این کاور به‌خوبی اندازه‌گیری شده و برش خورده‌اند. لبه های این کاور  لبه ها را به خوبی پوشش داده و محافظت می کند.

سطح قاب به صورت صاف و یکدست طراحی شده است که به هنگام لمس آن احساس نرمی را در زیر انگشتانتان تجربه خواهید کرد. ضخامت و وزن مناسب این کاور سبب شده علاوه بر عدم افزایش وزن محسوس بر روی گوشی، امر مقاومت از گوشی را نیز به خوبی انجام دهد.





:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: